Połykaj ze mną również na facebooku

środa, 28 stycznia 2015

Bakłażanowy gulasz

Bakłażonowy gulasz budzi we mnie wiele ciepłych wspomnień. Bakłażonowy gulasz to pierwszy obiad, który upitrasił dla nas mój wspaniały Mąż. Ileż to już było lat temu :)
Dobra koniec tych słodkości, nie chcę spowodować mdłości. Na blogu kulinarnym to takie faux pa jednak :)

Składniki:
  • 1 bakłażan
  • 1 cebula
  • kilka pieczarek
  • przecier pomidorowy
  • makaron
  • przyprawy (sól, pieprz, majeranek)
  • olej (do smażenia)
Wykonanie:
Bakłażana (ze skórką), pieczarki kroimy w kostkę, cebulkę siekamy i wszystko razem smażymy na patelni.
W między czasie gotujemy makaron.
Pod koniec smażenia na patelnię dolewamy przecier pomidorowy i doprawiamy wedle uznania.

I to wszystko. Gulasz można wymieszać z makaronem w garze, albo podawać tak:




Swoją premierę gulasz miał na forumVeg w wątku Co widział taffit podczas patelni robienia :)


4 komentarze:

  1. Gulasze są najlepsze <3 Tak łatwo się je robi, i tak łatwo można modyfikować składniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm pycha! :))
    Zapraszam do siebie na placuszki marchewkowe.

    www.paczekwkuchni.blogspot.com

    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, tu Martyna z kosmetyki :) Bakłażan to mój ulubieniec, więc pewnie skorzystam z przepisu :) Dołączam do Ciebie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martynaaaa :). Nie wiem dlaczego, ale dopiero dziś zobaczyłam Twoją odpowiedź. Wybacz :*

      Usuń